Speak Up Speak Out

Undersøgelser af mission, værdier og vision

1 - 3 timer
Indendørs
Samarbejde
8 - Ubegrænset

Om

For at skille sig ud fra dine konkurrenter, dit folk kræver forståelse og engagement i virksomheden mission, vision og værdier. Men at få dine medarbejdere til at leve af virksomhedens værdier er en udfordring, som mange organisationer jævnligt konfronteret.

Svaret er Speak Up, Speak Out, hvor deltagerne udforske og tage ejerskab af virksomhedens værdier og kritiske succesfaktorer. En række tankevækkende udsagn er fremsat til diskussion, for eksempel:. "Skal være en holdspiller", "Stop ved intet at vinde", eller "Ikke bare et træk, men en livsstil"

Deltagere angiver, i hvilket omfang de er enige eller uenige med de udtalelser og give udtryk for årsagerne til deres meninger. Dette skaber en diskussion, som hver medarbejder tager en tur på førende, der sikrer, at alle har en stemme.

Speak Up Speak Out udfordrer dit team til at indgyde en praktisk anvendelse af din virksomheds værdier, og levere en forståelse af hvordan man udnytter og gennemføre værdierne i daglige arbejdssituationer.

Vores meget interaktiv og engagerende tilgang har konsekvenser langt ud over konferencelokale skaber en glimrende reference til at vejlede handlinger tilbage på arbejdspladsen.

Ønsker dine værdier til at have en reel betydning for dit folk? Speak Up, Speak Out.

Hvorfor Speak Up, Speak Out?
  • mulighed for at Internalise virksomhedens værdier.
  • Foster assertiv kommunikation på tværs af teams.
  • Angiver kontekst af værdier i form af selvstændige, team og organisation.
  • Platform for delegerede til at konsolidere ideer på teamwork.
  • Fund af fælles ideer og værdier.

Læringspointer

En fuldt tilpasset, fokuseret diskussion aktivitet, hvor teammedlemmer får en platform til at lufte deres synspunkter. Speak Up, Speak out Fosters selvhævdende kommunikation som deltagerne har mulighed for at både tale og lytte, når de udfordrer hinanden. En lang række applikationer omfatter mission, vision og værdier assimilation; kundeservice strategier deling af bedste praksis og udforske virksomhedskultur. Diskussioner konsolideres ind i vores unikke Diamond 9-format, der giver ansvarlige og tidsbestemte handlingsplaner for 3, 6 og 9 måneder ud i fremtiden.

Anmod om et tilbud