Vigtige meddelelser

Udgivet den 9. aug. 2014

Co-op planlagde at holde et roadshow for alle medarbejdere i deres finansielle division – idet målet var at lancere det nye slogan og fokusere på deres værdier og mål.

Formatet

Formatet for roadshowet var et endags program, dagsorden om morgenen havde fokus på centrale virksomhedernes budskaber og om eftermiddagen var formatet at holde en teambuilding event som fremhævede netværk, effektiv kommunikation, deling af oplysninger, bidrag og i fællesskab at arbejde mod det fælles mål. Den valgte teambuilding event var The Big Picture, og arbejde med klientens specifikke budskaber, vores kunstnere skabte seks skræddersyede billeder med præcision og kreativitet, i stil med forskellige kunstnere, mens du bruger temaer til at skildre kundens centrale budskaber, billeder og brand. I perioden fra marts til september deltog omkring 8000 mennesker på denne et dages program, der kører 4 dage om ugen med et antal af 80-100 mennesker på hver event.

Q&A

( Alle spørgsmål besvares af admin)

Det første budskab - hvad var dine krav og målsætninger?

Formålet med arrangementet var at lancere det nye Co-operative mærke og engagere 8000 kolleger i at forstå deres rolle i at bringe brandet til livet. Arrangementet er designet til at være meget erfaringsbaseret og aktiviteten er nødvendig for at samle de centrale budskaber i en aktivitet, kombineret teamwork, samarbejde og netværk. Denne aktivitet blev succesfuldt skræddersyet til at passe til en bredere medarbejderengagement.

Hvem var denne event for?

Alle 8000 kolleger fra på tværs af alle områder af virksomheden fra seniorhold til personalet i forreste række.

Hvad var grundene til at vælge The Big Picture?

Teamwork, netværk og visualisere de centrale budskaber i dag. Aktiviteten kombineret alle vores krav og monteret i temaet energised aktiviteter.

Vi var nødt til at sikre, at udstyret til arrangementet var enten organisk langt-handel eller begge! Det betød at bruge biologisk nedbrydelige maling og gryder, økologisk bomuld T-shirts for hver delegeret til at bære til begivenheden, genanvendelige bordtæpper, maling leveres i genanvendelige flasker, og genanvendelige tasker og tøj.

Hvordan reagerede de delegerede – omfavnede de denne udfordring?

Ja alle gjorde, selv skeptikerne!! Nogle var først tvivlsomme ved tanken om en aktivitet, som de opfattede at male med tal, men efter de begyndte med aktiviteten følte de delegerede de virkelig fik bragt eventen til livet og givet os med fremragende feedback.

Hvordan vurderer du dit investeringsafkast? Hvad var resultatet på dagen og ugen efter?

Resultatet på dagen var rigtig positivt med fremragende feedback både mundtligt og skriftligt. Det er vanskeligt på nuværende tidspunkt at måle investeringsafkastet af arrangementet, da det stadig er i gang, men jeg vil sige, at aktiviteten har været værd at investere i.

Vi har været virkelig tilfreds med den støtte, vist ved både vores indledende kontakt og Catalyst aktivites-team. Adam har arbejdet virkelig hårdt på at sikre, at hver event bliver fyldt med energi og behageligt til den sidste ende.
Mange tak fra os alle … Testimonial og generelle kommentarer fra admin

Alle casestudier