Årsmøde

Udgivet den 20. jan. 2014

Opgaven var at hjælpe med at køre NetJets årsmøde, på en måde, så man kunne fortsætte de effektive processer, der tidligere var blevet anvendt, men også tilføje en ny dimension af lidenskab og energi til at udvikle de interne relationer mellem medarbejdere og afdelinger.

Kortfattet

Hjælp til at køre NetJets årsmøde (som traditionelt har været en dag med oplæg om virksomhedens status, strategier og planer), på en måde, der ville fortsætte de effektive processer, der tidligere var blevet anvendt, men også tilføje en ny dimension af lidenskab og energi til at udvikle de interne relationer mellem medarbejdere og afdelinger. Det var alt for at højne standarden af "interne kunde" service og følgelig yderligere forbedre "ekstern kunde" service. Temaet var "Zumbido" – på portugisisk for 'buzz'.

Møder og konsultationer med flere ledende medlemmer af organisationen blev fulgt op med et guidet besøg på kontoret i Lissabon, før leveringen af vores to-dages løsning.

Dagsorden

Dagsordenen blev allerede temmelig pakket med præsentationer fra forskellige centrale medlemmer af selskabet, derfor var vores tidsinterval begrænset, men, dette gav os mulighed for at køre events med en række korte, sjove og illustrative uddannelse plenarmøder. Dette ville indramme "juvelen i kronen", vores høje effekt eksperimentalt aktivitet River Runner, som vi havde nøje skræddersyet ikke blot for at matche kravene til klienten, men for at maksimere potentialet på mødestedet og tidsplanen blev tildelt. For at fuldende indramning, cementere læringen, og sikre, at hele arrangementet var en fornøjelig og uforglemmelig succes, kom vi tilbage næste dag med flere korte byger af erfaringsmæssige aktivitet (energiser One Voice), og åbne for den læring der havde fundet sted.

Hvordan gik det?

Hvordan gik det? Fantastisk! Opgaven havde været en udfordring, for at matche deres høje serviceniveau og for at få deltagernes, interesse for 250 højtuddannede, højtydende personale med de højeste standarder og forventninger (alle inden for meget kor tid). De korte plenarmøder blev godt modtaget med nogle virkelig gode punkter som blev rejst og de blev yderligere behandlet for at forbedrer relationer. På det tidspunkt River Runner var ved at starte, var vi sikker på at det vil blive en succes, men hvad vi ikke havde fuldt værdsat var, hvor meget de delegerede ville købe det.

Det var utroligt, den energi, positiv holdning og professionel måde, hvorpå de nærmede sig udfordringen var betagende. Dette var virkelig et arrangement og en organisation, hvor det var en fornøjelse og et privilegium at være involveret i. Respons var der øjeblikkelig og et stort antal mennesker (fra alle niveauer i organisationen) kom for at takke os med et smil og sagde "Wow, du har arbejdet hårdt med os, men det var strålende - kommer du tilbage næste gang?'

Kommer vi tilbage næste gang?

Kommer vi tilbage næste gang? Det håber vi bestemt på. Vi følte, at arrangementet var en succes på mange niveauer, ikke mindst, at de delegerede havde nogle meget praktiske læringsresultater, men også, at vi lærte en masse fra NetJets. Vi lærte, at de bedste virksomheder altid kigger efter nye måder til at blive bedre, det er de bedste virksomheder der investere i deres folk, og at du kan se den energi og engagement fra folk i de bedste virksomheder, så snart du møder dem. Vi ser meget frem til at arbejde med eventuelle virksomheder!

Alle casestudier