Fokus på de organisatoriske værdier

Udgivet den 24. apr. 2015

Team Building Asien brugte for nylig 1,5 dage med deltagelse i en række team building aktiviteter arrangeret af Catalyst Global partnere i Hongkong, Team Building Asien. Deltagere fra Home Retail Group smilede og grinede, da de skabte adrenalinpumpende musik i Catalyst Global unikke konference energiser, Boom Time. Denne smitsomme icebreaker forvandlede konferencelokalet til en farverig, tempofyldt orkester Home Retail engagerende, enthusing og energigivende til alle!

Holdet fra Home Retail Group deltog i Catalyst Global interaktive forretningsspil, Creative Juices. Ved at bruge økologisk saft, holdet foregav at repræsentere en afdeling af en global juice selskab, der stod overfor logistiske problemer, oprettelse af internationale leverancer og planlægning forude under stramme deadlines. Gennem samarbejde i kreative safter til at løse en række komplekse distributions- spørgsmål, blandt andet, team udforskede virksomhedens værdier, projektledelse, strategisk planlægning og kommunikation og kryds funktionel samarbejde.

Holdene engagerer sig i strategisk planlægning, netværk og problemløsning med en fælles vision og mål for at skabe en kæmpe pyramide i populær teambuilding aktivitet, Flat Out Pyramid

“ Som en organisation er vi i den fase, at vi søger det næste skridt og flytte virksomheden fremad og som en vigtig del af det er at integrere en anden tankegang, og derfor en ændring i kulturen, og den måde vi besluttede at gøre det var omkring et sæt af værdier, som vi søger at implementere i organisationen. Så disse er vores mål. De er absolut blevet opfyldt af de events, vi har haft i løbet af de sidste par dage. Der har været en masse energi, en masse af aktiviteter, der er bygget omkring vores værdier, og det har været en utrolig vellykket arrangement.” 

Anthony Sutcliffe, administrerende direktør, Home Retail Group in Asia.

Alle casestudier