Bean Around The World

Konkurrencedygtige spil ,ed kaffehandel

1.5 - 2 timer
Indendørs
Konkurrence / Samarbejde
12 - Ubegrænset

Om

Husk, når der var kun to slags kaffe ... sort eller hvid? Nu, som med alt i livet, er tingene mere komplicerede. Kaffe er et "must-have" livsstil tilbehør, og forbrugerne har et stadigt voksende vifte af varianter og muligheder fra en stadig mere konkurrencepræget valg af forretninger og mærker.

Dette har gjort forretningen kaffe handel en livlig sted at være. Fra Kenya til Caribien, og fra Brasilien til Borneo, for at lykkes i kaffe business tager fremragende marked intelligens og fantastisk service, kombineret med evnen til at reagere hurtigt på skiftende forbrugertendenser og smag.

Med Bean Around the World hold spiller den del af kaffe handlende i at yde forsyningskæden fra producent til stikkontakt og endelig til den stadigt vægelsindet forbruger. Denne konkurrencedygtig spillet virkelig indfanger essensen af ​​nye økonomi teams og fokuserer på emner som, kortvarig succes versus langsigtet strategi, risikostyring, win-win forhandling, administrerende behov leverandør- og kunde inden for en kompleks forsyningskæde; og kraften i god information.

Bean Around the World er en dynamisk og tankevækkende handel spil, der vil stimulere og aktivere ethvert konferenceprogram og generere nye ideer og tilgange til erhvervslivet. Tilføj en gennemgang og analyse session, og du har den perfekte konference pick-me-up, der kan bygge ekstra styrke engagement og kundefokus. Og hvilken bedre måde kunne der være at indføre en kaffepause?

Læringspointer

Denne intervention er blevet omhyggeligt konstrueret til at nedbryde silo mentalitet og sikre samarbejde mellem teams arbejder på at et fælles mål. Deltagerne oplever skiftende markedskræfter, bygge forsyningskæder og udvikle deres forståelse af kundens behov. Bean Around the World afslører tydeligt betydningen af informationsindsamling, adaptiv adfærd og forståelse markeder og råvaremarkederne værdier. Teams er både køb og salg for at maksimere deres belønning, oplever begge sider af kundens ligning.

Ideen var at vores medarbejder skulle holde op med at arbejde i et øjeblik, fokusere på teamets behov og dynamisk, og skærpe de værktøjer, der ville hjælpe dem til at arbejde smartere og bedre sammen. Bean Around the World opnåede virkelig dette mål på en sjov, engagerende måde.

Training & Development Officer
TomTom

Anmod om et tilbud