5. dec. 2013

Transportere deres globale ledelsesteam til det 'Vilde, Vilde Western', Serco leveret centrale budskaber og læring gennem en sjov, engagerende og mindeværdig udfordring.

Baggrund

Serco er en service og udlicitering firma, der forbedrer tjenester ved at forvalte mennesker, processer, teknologi og aktiver mere effektivt. Med mere end 70.000 medarbejdere, leverer Serco forretningskritiske ydelser til offentlige og private kunder i over 30 lande.

Som en virksomhed, der er forpligtet til bæredygtig udvikling, sætter Serco de principper, der definerer en ansvarlig og bæredygtig forretning i centrum for deres 'Responsibility to Opportunity' konference.

Direktøren fra Serco henvendte Catalyst og fortalte de var på udkig efter et virksomhedsspil, der ville give en fælles miljø og erfaring for deres globale ledelse til at udforske centrale forpligtelser på samme tid som gør dem i stand til at arbejde sammen på en sjov og engagerende måde på tværs af forskellige discipliner og drift divisioner.

Valget af Catalyst og How the West Was Won

Efter at have haft lejlighed til at mødes med flere af vores ledelsesteam under et arrangement på Barbican, sagde direktøren, “ Jeg var sikker ud fra blot en samtale med dem, at de forstod, hvad jeg ledte efter og at de kunne levere.”

Sammen valgte vi How the West Was Won til Serco konference, som mødte mange af deres mål. Vi arbejdede også sammen om at skræddersy arrangementet, så det:

  • Adresserede fire specifikke emneområder.
  • Forudsat struktureret tilbagemeldinger omkring en specifik ramme.

På dagen

Hvordan The West Was Won blev afholdt i løbet af den første dag møde i Serco to dages konference.

“How The West Was Won forudsat en fælles, sjovt miljø for vores delegerede til at anvende deres læring fra morgen session og ført ind i et Wild West tema til aftenmaden. Feedback blev derefter givet løbet af morgenen på dag to, når der var en omfattende gennemgang af, hvad der skete i spillet og paralleller blev trukket til løbende forretningspraksis, således at tiltag kunne identificeres til at tage virksomheden fremad.” Serco beskriver aktiviteten

Investeringsafkast

Efter vores levering af event, sagde Serco at de fandt, at How The West Was Won:

  • Hjalp med levere et klart sæt af beskeder til alle delegerede og forudsat et springbræt for at lancere en ny virksomhedsramme.
  • Leverede en god krog til de delegerede for at huske nøglebudskaberne.
  • Aktiverede de delegerede til at afgive bemærkninger i slutningen af konferencen, der ville blive fulgt for at starte en bredere udrulning af en ny ramme.
Efter at have givet dig en klar kortfattet besked, gik du væk og leverede en sjov oplevelse, der vil blive talt om i nogen tid. How The West Was Won leverede centrale budskaber på en professionel, men enorm sjov og engagerende måde. Facilitatoren du levered var på enfremragende made for at trække alle de rigtige budskaber og tegne forretninger paralleller. Jeg var også meget komfortable med din fleksibilitet i at kunne forme spillet til at opfylde mine specifikke behov.Serco på Catalyst Teambuilding