18. jul. 2014

Catalyst Global Euro Zone 2014 konferencen er en platform for ligesindede virksomheder i hele den europæiske region af Catalyst community til at lytte, samarbejde, være kreative og i sidste ende drage fordel af delt viden.

The Catalyst Global EuroZone 2014 konferencen leverer en platform for ligesindede virksomheder i hele den europæiske region af Catalyst community til at lytte, samarbejde, være kreativ og i sidste ende drage profit fra fælles viden. The Catalyst Global EuroZone konferencen samlede en talentmasse af sine licenserede partnere fra 12 lande, herunder Storbritannien, Irland, Slovenien, Litauen, Spanien, Frankrig, Portugal, Finland, Rusland, Rumænien og UAE.

Temaet for konferencen var: 'Lad os sammen maksimere vores forretningsmuligheder' .

Dagen startede med at Catalyst Global administrerende direktør Guy Baker deler vision for Catalyst Globalt netværk og derefter modtage feedback og input. Guy Bergeaud, administrerende direktør for Team Building France, blev moderator for en session med titlen “Who’s Who Giant” et hurtigt møde session der dækkerprissætning, markedsføring, sociale medier, salg og netværk med præsentation fra Andy Fieldhouse of Biz Events ; Cristian Hossu fra Universum Rumænien; og Tim Shepley fra Blue Hat England. Sessionen blev præget med en livlig diskussion.

Tid til en pause!

Catalyst Global EuroZone deltagerne tog en velfortjent kaffepause, da de deltog i et produkt "walk-around" at udforske første hånd forviklingerne af Rat Trap, Animate og Bam Bike.

Efter pausen, leverede Andrew Fieldhouse en indsigtsfuld præsentation med titlen “Sådan får du en virksomhed til at vokse fra bunden”. Og så, Richard Smith, salgschef fra Bluehat UK, gav en godt modtaget præsentation på salgsteamet struktur og BlueHat UK og deres sales strategi,især at behandle forespørgsler.

Over frokosten, delegerede deltog i en "Marketing Materiale Walk-Around", der gjorde dem i stand til at inspicere, dele og lære af hinandens markedsføringsmateriale.

Som svar på Catalyst Global licenstageres sult for innovative teknologiske teambuilding løsninger, Fermin Guerricofra Teambuilding Spain bragt et nyt potentiel produkt til bordet Drone Zone. Fermin forklarede, at det stadig er R&D fasen og at det er praktisk at flyvende med droner men endnu ikke bevist, imidlertid, der var megen begejstring fra gruppen til yderligere at undersøge dette til lavere omkostninger end forventet af produktet.

Eftermiddagen blev sparket igang med en opdatering på GoTeam.guru  hjemmeside fra Catalyst Global, administrerende direktør, Guy Baker. Kari og BlueHat UK's  Dave Turner gennemløb en entusiastisk og informativ Q & A-session om fremtiden for GoTeam.

Næste var Dani Polajnar fra Teambuilding Academy. Dani’s koncepter på Udnyttelse af Catalyst Global Network, såsom, krydssalg, PR og fælles branding var friske og kreative. Guy fulgt op på dette med et oplæg om den rolle og vigtigheden af at have en Catalyst ambassadør inden for hver licenstager.

Tid til at blive aktiv!

De delegerede deltog i det nye produkt Whiskey Wisdom  og derefter en relancering af International Stakes  med en ny kæmpe gyngehest af pap! Gruppen ramte derefter gaden med en ny og anden uprøvet version af Go Team som havde teams kørende fra London Bridge til Southbank i 30 graders varme og kulminerede inde et springvand!

Moder natur tændte et show med et spektakulær lys ved solnedgang da gruppen spiste og drak vin på en båd på Thames flode.

Hos Catalyst Global er vi meget stolte over at have skabt et tillidsfuld miljø, skabt en live event, der gør det muligt for teambuilding fagfolk at være med i netværket og udveksle bedste praksis med andre ligesindede individer fra hele EuroZone.

Mange tak fra teamet hos Catalyst Global til Tim Shepley, Mandy Cole, Fiona Craven, Ami Coleman, Dave Turner, Corinne Tatham, Andy Fieldhouse , Timo Herinaro, Guy Bergeaud , Martin Bergeaud, David Bassett , Oran Masterton, Darius Lornsargis , Luis Trindade , Christian Hossu, Maria Varlamov, Ola Kastensson, Elena Kastensson, Dani Polanjnar, Fermin Gerrico and Daniel Simó for at tage sig tid til at deltage i denne event.